17h till boarding - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Simone Slappendel - WaarBenJij.nu 17h till boarding - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Simone Slappendel - WaarBenJij.nu

17h till boarding

Blijf op de hoogte en volg Simone

08 Januari 2016 | Nederland, Rotterdam

- Koffers check
- Malaria tabletten check
- Vaccinaties check
- Wereldpas check
... en zo kan ik nog wel even doorgaan.

In juni heb ik besloten om 3 maanden vrijwilligerswerk te gaan doen in Oeganda als verpleegkundige. Januari leek toen nog zover weg en het besef dat ik mijn droom werkelijkheid ging maken was er nog niet.

Nu is het dan echt zover. Deze oer Hollandse blonde meid die graag overal de controle over heeft gaat een enorm mooi avontuur aan.
Morgen om 09:55 vlieg ik naar mijn bestemming, Entebbe waar ik opgehaald zal worden door mijn taxi chauffeur, het zal dan nog ongeveer 1,5 uur rijden zijn naar mijn woonplek de komende tijd.
Ik ben zo nieuwsgierig wat mij allemaal te wachten staat qua werk, omgeving, mensen en ja alles eigenlijk...

Via deze reisblog zal ik jullie proberen op de hoogte te houden!!

  • 08 Januari 2016 - 18:36

    Yvonne Damsteeg:

    Veel plezier en vergeet ons niet maak je droom waar gr goede reis

  • 09 Januari 2016 - 09:07

    Anja Bakhuisen:

    Goede reis, heel veel werkplezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 28 Dec. 2015
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 4373

Voorgaande reizen:

09 Januari 2016 - 01 April 2016

Uganda

Landen bezocht: